22 juli 2008

En till korv

Jobba jobba jobba. Jobbar man sig genom livet på det här viset kommer man ju inte hinna något alls! Usch och fy en så hemsk tanke.

Idag var det studion, eller ja, så mycket studio det nu blev. Men i alla fall var det mycket värdefullt att få prata om allt och inget och himla roligt blev det också, okej inte lika kul som i skolan den där dagen i musiken, men nästan.

Sedan blev det grillat och nu har man också biljetter till Batman på fredag =D Och till råga på allt blir nog mitt rum i garaget klart till helgen så jag kan flytta grejor på söndag! För på lördag går det inte eftersom jag ska på 19-årsfest då! Och med övernattning och allt! Blir ju helt perfekt faktiskt om jag får säga det själv eftersom min packning befinner sig bara en bit ifrån där festen hålls och då åker jag ju dit och packar och grejar när jag vaknar på söndag. Oooohhh!! jag kan inte bärga mig!

Vad var det mer jag skulle skriva? Jag har ingen aning. Mycket pågår helt enkelt och jag börjar få lite ledsna känslor över att jag aldrig träffar mina närmaste kompisar längre... Jag träffar INGEN längre! Shite.. Men men. Jag har så mycket att fördriva tiden med att jag aldrid får någon tid till ingenting! Någon borde våldgästa mig när jag jobbar och kidnappa mig till en konset eller nåt... Nåväl.. Det kommer väl det också. Nu måste jag ju sova! Jobba jobba jobba, på korvfabriken. Bara tre veckor kvar nu ju! Underbart....

1 kommentar:

  1. du får itne jobba så mycket. men pengar är ju fint ^^ jag kommer och våldgästar dig någon gång när jag inte är upptagen på kvällen, men annars ses vi ju på lördag. mhihi puuss

    SvaraRadera