25 november 2009

Var dag

Inte inrutat, men mönstret är tydligt. Äta. Sova. Plugga. Hänga. Måste jag? Orkar inte riktigt bita ihop, men gör det ändå.. Trotsar regnet idag igen. Trotsar tröttheten (nej jag är inte trött!). Om igen. Hungern river. Orkar inte riktigt. Måste nu. Måste nu.... VILL! JA! Jag vill ju! Därför kan jag le i alla fall. Regnet kan friska upp när man går upp tidigt på morgonen. Sista labben nu? Sista spurten innan jul-uppehållet? Fast... jag ska ju plugga under jul och nyår ändå... Har en god ekonomisk överblick och bokföring kan man lära sig även om man inte är ekonom. Så det så. Och vad jag lär mig sen!

Lite kul måste man ha också. Bio två gånger, två kvällar i rad. 2012 och New Moon. Nice. (mental high-five med miriel). Hoppsan sa. Mat var det ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar