5 maj 2010

Som en austronaut

En dag med sovmorgon. En dag med sol. En promenad till skolan förbi hästarna... En astronaut som talar till folket och dricker sitt kiss efter att vissa processer genomförts med det.

Ska åka till gotland över kristi flygare. BORT! =D Underbart! Hoppas på fint väder, hoppas på att träffa roliga filurer och djur. Hoppas på själslig ro och djupa insikter. Ta med ritblocket bör man också =) Gotland är definitivt mitt konstnärliga mekka, där kan jag lägga ner flera timmar på att rita en bild. Här hemma sitter jag i en kvart sen får jag ett mail eller kollar facebook och sen är det kört. Aldrig blir något färdigt, det påbörjas nya saker hela tiden och bara några saker blir vad de var menade att bli från början.

Nu ska jag ta en omväg. Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar