22 november 2010

Tandläkaren

Jag var hos tandläkaren på Thea Tandhälsa idag och lagade en tand som hade hål. Nu känner jag mig helt skev och tanten i receptionen sa att det känns mer än vad det syns men på mig syns det minsann!

Nästa gång jag går till tandläkaren kanske de säger allt ser bra ut nu när jag har varit där hela två gånger. *hoppas* Thea är inte så bra på service, de väntar på att kunden ska fråga; är det klart nu? behöver du mitt personnummer? Ska jag sätta mig ner? Ska jag gapa stort? Båda gångerna jag har varit där så har de tittat på mig och väntat på att jag ska prata. Var är viljan att ta hand om kunderna?

Nu ska jag rulla iväg till skolan och räkna matte. Hoppas bedövningen släpper innan lunch så jag får äta, jag börjar redan bli hungrig...

Hoppas ni får en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar