25 februari 2008

Ett till land

Island
Häftigt värre. jag ska definitivt tillbaka! En sommar nästa gång.

Men nu måste jag plugga. Fy fan va ont det gör att gå upp varje morgon, aldeles för tidigt och släpa sig iväg till helvetet... och straffas för att man är en slö tonåring som bara vill gå därifrån hela tiden... Och slippa bli bedömd hela tiden... Slippa jobba utan resultat.. slippa andas...

Nej nej, inga såna tankar! Glada tankar! Jag ska ju åka till auschwitch snart! =( oh noooo...... -_-'

Skit också... Hur som helst. Studenten närmar sig!
KRAM!

3 kommentarer:

  1. Jag kommer sakna dig då! Vi måste göra en massa roliga saker nu i vår (: Kanske får vi jobba på samma ställe i alla fall :P KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag tycker om att du är i skolan, annars skulle jag aldrig träffa dig ju =)

    SvaraRadera
  3. Jag kommer nog gå i skolan i alla fall till studenten.. men sen kommer jag nog inte tillbaka ___ jag kommer sakna alla, verkligen... det var su kul att du viktor och de två andra töserna gick om så att jag fick lära känna er lite bättre allihopa! =) Helt ovärdeligt.

    Och var gäller andersson - jag kommer sakna alla helt ofantligt mycket också, så vi måste helt enkelt bestämma ett datum i höst, typ innan jul då vi ses och pratar och festar lite tillsammans!

    SvaraRadera