7 februari 2008

Ett till magsår

Hur långt kan man gå på alvedon?
Jag har hållt igång några dagar... men det känns redan som om väggen närmar sig.

Och det blev inte bättre av att jag har varenda dag planerad ända tills måndag vecka 11 och det vecka 6 nu... Jag hatar det här..

Men snart kommer dagar då jag trampar runt och inte vet vad jag ska hitta på... då är jag nog med i gospelkören i Askersund och så dansar jag och förhoppningsvis har jag ett litet jobb också så jag kan gå runt och inte göra någonting de dagarna som jag inte måste göra någonting på ^^

Jag är väldigt intresserad av att gå med i en kör, och tro det eller ej - det är mycket viktigt vilken kör det är! De ska ju ha samma ambitioner som jag, att kanske ha lite framträdanden då och då och vara riktigt duktiga allihopa... inte amatörer utan skillade sångare! Jag ska i alla fall prova i Askersund efter studenten och sedan får vi se om jag trivs där =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar