25 november 2008

En till impuls

Okej. Förlåt mig, men jag behövde verkligen skriva av mig. Behöver skriva av mig. Känner mig (något som inte är ovanligt) väldigt förvirrad... När jag tittade på nyheterna tänkte jag på hur kul det skulle vara att jobba som meteorolog (Kolla, jag kunde till och med stava till det!). Men det betyder ju bara för mig att jag har hittat ytterligare en vindlande väg som jag skulle kunna gå på om jag vill. Om jag vill...

Vilja... Så dumt! Jag vet bara vad jag vill om jag tvingas göra saker som jag inte vill göra! Jag undrar om det finns någon i hela världen som kan säga vad fan mitt problem är! Jag ser ju klart och tydligt hela tiden, men ändå famlar jag runt i ett jävla töcken och snubblar och snavar...

Jag känner för att gräva ner mig ikväll... Men jag vet bättre... Det är bara att bita ihop. Det är snart över... Snart över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar