9 november 2008

En till sanning

Jag kollade nyss på "Sanningens ögonblick" på femman. Kunde såklart inte låta bli att tänka in mig själv i den där fula, gula fåtöljen med Pontus Gårdinger framför mig med skabbig kind och dåliga kommentarer. Frågorna var sådär men jag blev lite nervös över vilka frågor man skulle kunna tänkas hitta på till mig... Dock är själva programmet rätt trist... Spänningen finner man nog bara om man verkligen sitter där själv, antingen i heta stolen eller i soffan bakom och ska precis få höra om sin dotters sexliv (Vilket man som mor inte ens har tänkt på förut såklart).

Man börjar på det enkla planet med pinsamheter, sen går det över till sex, sedan ytterligare ett steg upp till små brott mot lagen, och sen till det privata relationerna. Hmm få se... Jodå, det går nog att hitta på både det ena och det andra...

...men varför berätta det om man inte är med i något kitchigt TV-program där man kan vinna pengar? Nej, tacka vet jag ärliga konversationer. Och ärligt talat - Nu ska det sovas.

God natt världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar