11 juni 2009

Läslust!

Jag har massor av lust att läsa och skriva! När jag var på biblioteket igår hittade jag dock ingen bok =O Hur går det till på ett bibliotek liksom?? Dock kom mitt efterlängtade boktips idag från Jonna på jobbet. Nämligen boken som filmen Twilight grundar sig på. Jag tror att en sådan bok kan vara lagom lättsam att läsa på jobbet. Man vill ju inte ha för tunga grejer då. Förra sommaren kämpade jag mig igenom Jane Eyre och visst, den är tung, men det är inte en facklitterär bok eller något annat faktaspeckat inbundet underverk. Den första boken heter "om jag kunde drömma" och är skriven av Stephanie Mayer 2006. Idag ska jag gå till biblioteket och låna den.

Alvida jobbar inte med mig längre, men det betyder att det blir lättare att sopa banan på lithells och känna att naturpacken är MY HOOD, you know. Hon har dessutom kvar ett spår av jobbet i sin frys... Var det avsiktlig mobbning eller var jag helt enkelt klantig när jag glömde korven där? =P Sug på den ni.

I morgon är det fredag!!! Wohoo!!!

1 kommentar:

  1. Det är mobbning! MOBBNING! Ta den satans korven ur min frys!! =P
    Kommer du glömma bort mig nu linda?

    SvaraRadera