31 december 2007

Gott nytt år!

Det är väl klart att man ska träffa syrran, och brorsan och alla vänner och alla som man känner över huvud taget på nyår. Alla undrar, vad gör du? Vill du hänga med hit och dit och göra dittans och dattans och såklart supa till? Nej tack. Det vill jag inte. Om det inte vore för att jag redan tackat ja till syrran, brorsan och alla som jag känner utom en person i hela världen skulle jag luuugnt ha tagit det förslaget i stället... Det hade varit så SOFT! Och vilket tillfälle det skulle blir till att filosofera över det nya året och det som varit. Ja allt som varit...

Bajs är ordet jag söker... Men av någon anledning så får jag inte säga det högt eftersom någon skulle förstå att något var fel och så skulle jag berätta och så skulle världen vändas uppochned bara för att jag egentligen vill något annat än det jag gör just nu!

Jag undrar om det går att lösa... "I'll make a few calls and see what I can do"... säger Gud och jag tackar och bockar. Leve friheten att göra vad man vill!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar