2 januari 2008

Året tjugohundrasju, 2007

Mitt år har väl varit som många andra år... Jag kommer komma ihåg mitt sista sommarlov som det tråkigaste sommarlovet EVER, men fortfarande det BÄSTA EVER för att jag fick åka på arvikafestivalen med Viktor och Claes! Det var helt oslagbart! Och jag tänker åka tillbaka. Jag åkte till Irland, tyvär var det innan min 18-årsdag men det blev en massa Booze ändå!

Och så klart kommer jag komma ihåg den största härvan i mitt liv hittills. Det var det som orsakade mitt tråkiga sommarlov. Det tog slut med OroGalad... Jag krossade mig själv... Jag älskar ju honom! Vi är som helan och halvan, Jing och Jang. Vi ska helt enkelt vara tillsammans och nu vet jag hur jag inte fungerar utan honom... Och själva orsaken är det jag vill glömma om 2007. Men fortfarande kommer det sitta etsat i mitt minne, även om jag lämnat det bakom mig nu.

Hur som helst. Fan va skönt att kunna lämna året bakom mig och satsa på nya höjder! ^^ Nu kommer studenten och jag är fokuserad, eller nåt, jag vet inte. Men jag kommer i alla ta studenten! Sedan kommer det bara gå utför, haha! =)

Hur som helst ser jag i alla fall positivt på framtiden! Det kommer bli ett händelserikt halvår härnäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar