12 juni 2008

En till jävla sak att göra

Sådär ja. Nu har jag pratat med Folksam om att jag kommer upp och lämnar polisanmälan direkt till dem idag. Och så ska jag till optikern och betala för linserna. De sitter perfekt och jag är väldigt glad att jag har dem just nu. Det enda jävla problemet med alla sysslor jag har för mig är att jag blev vaccinerad mot hepatit A igår och mådde piss hela kvällen, idag har jag ont i armen och till råga på allt är jag bedövad i käften och blöder i munnen efter att de lagade mitt första hål någonsin just idag. Bara för att man är så där lagom irriterad på detta just nu blir jag redigt förbannad på den personen som stal min jacka när jag var på gotland. Tänk så underbart att kunna fotografera och föreviga alla personer från klassen på studenten i morgon? Men nehepp, inte den här gången. Och inte någon annan gång heller för, ja just det, man tar ju bara studenten en gång! BLÄ.