29 juni 2008

En till ursäkt

Ja jag vet att jag har varit lite bitter, och lite dålig på att skriva saker... Men jag har haft fullt upp med att ta studenten, resa, flytta och börja med mitt nya jobb på korvfabriken. Allt har gott så jävla bra, kunde inte ha blivit bättre tror jag. Jag jobbar, jag får flytta hemifrån, men jag bor med pappa ni stället för mamma, och det är något jag aldrig gjort i hela mitt liv! =)

Jag får lön, jag får ta hand om mig själv, jag får ta hand om en katt, jag får laga min egen mat och tvätta min egen tvätt osv osv osv... Det är precis så jag vill ha det med lite bonusar i att jag har en bra bil att köra med och ett helt hus att bjuda hem mina vänner till!

Snart kommer pappa hem och då har jag ingen bil längre - men då kommer hönsmamman in i bilden med en aldeles perfekt lösning så saken är redan biff. Och med pappa kommer min nya styvmamma och en till människa att ta händsyn till här hemma - Med detta problem kommer ytterligare en ny lösning - Jag flyttar ut i garaget! Wohoo!! Såå... vi ska fixa till där ute så jag kan få in alla mina prylar, det blir aldeles perfekt. Det blir mitt egna lilla hak därute och jag ska ha så många filmkvällar och småbjudningar att jag kommer spy på det tillslut!

Nej, men om jag ska orka med mitt jobb på fabriken måste lite sömn tillföras mig nu, därför tar jag farväl av datorn för ikväll och ska avnjuta en dusch innan jag lägger mig i mina fina Kinesiska lakan.... Jag berättar nog om den resan en annan gång för det blev väldigt mycket, på bilddagboken passar det ju bra att skriva lite om varje dag av veckan jag var borta... ja det blir bra det... Ska bara få tag på en kortläsare så att jag kan föra över bilderna till datorn!

Godnatt!