5 juni 2008

En till tyngd

Vad tungt det blev. Vad är det som lagt sig på mina axlar? Jag gråter av ingen som helst anledning. Eller? Känner jag mig så ensam? Så långt bort från det jag suktar efter... Så långt bort efter någon att dela med. Någon att stötta, någon som stöttar mig. Så långt bort. Så tungt... Det har varit en lång dag och all denna sömnbrist har inte varit nyttig... kanske gör mitt hjärta men inte för skolan eller mitt humör. Orka. Jag hatar ordet Orka. Det är så jävla passivt och en kass anledning till att inte göra något som faktiskt skulle kunna förändra viktiga saker för andra personer. ORKA vara ledsen över den saken. Det tänker jag inte. Orka vara seg i huvudet när det är bal. Orka fixa håret. Orka bry sig om att sminka sig, det kommer bara rinna av igen... Det är ingen idé... Orka bära upp något som bara trycker ner mig djupare i marken...