6 december 2008

En till vän

Idag (läs 5 dec) såg jag massa ansikten. Sista gången som jag träffar så många jag känner, så spontant, på samma kväll. Jag kommer antagligen inte se särskilt många av dem igen... Det var min sista kväll på Deed och jag är så glad över att få jobba där så pass länge att de kallade mig för veteran =) Men man måste väl skaffa sig ett liv också, pengar...

Lite live-musik, lite snack, lite fika och massa stämning. Underbart. Synd bara att man var så jävla trött... och inte blev det bättre av att ögonen geggar ihop med linserna. Nu ska jag sova. Ett plus i msn-kontakter. (Ligger fortfarande minus en dock... Men man kan ju inte vara vän med alla, även om man verkligen skulle vilja.) Bra kväll.

God natt gott folk

3 kommentarer:

  1. Tyckte det var en väldigt bra dag på deed faktiskt
    Speciellt när man är viktig!

    Mycket folk dock..., men jag antar att de fick vara där de också =)

    SvaraRadera
  2. lustigt, hur kan man ligga en minus i msn-kontakter?

    SvaraRadera
  3. Minus i msn-kontakter beror på att man är van vid att ha ett visst antal kontakter, och på senaste tiden måste jag erkänna att jag raderat fler än vad jag har lagt till.... men om jag tänker efter riktigt ordentligt är det nog närmare plus-minus-noll är faktiskt minus. Hur som helt. Jag har tagit bort kontakter från msn.punkt.

    SvaraRadera