19 december 2008

En till pizza

Ikväll blir det pizza från Aramis, the best of pizza. Speciellt kebaben. Sedan ska lillebror och jag varva mario bros 3 =) Det kommer bli askul!

Jag saknar min lillebror, och mamma och till och med min elaka styvfar... Men ikväll får jag träffa dem i stugan! Tofflorna är nedpackade och sovsäcken är framme, det enda som saknas är is på sjön, då hade min runda i morgon blivit mycket intressantare än när man springer på land XD.

Snart kommer jag jobba som telefonförsäljare igen, då blir det $$$, och då blir det Barcelona. Lätt. På tal om pengar så längtar jag åter igen till den 25'e... för då smäller det! Och så närmar sig Dublin-resan nu. Det bästa är nog ändå att vi får ha ett dubbelrum för oss själv i en hel vecka! IIIHH!! ^^

Min tomteverkstad blev lyckad idag, har man inga etiketter till klapparna får man göra egna och har det man ska slå in en mystisk form får man vara kreativ för att göra det fint eller roligt. Jag gillar tomteverkstad, men man ska inte vara själv, och det ska skrålas julsånger och man ska dricka glögg eller julmust och äta pipparkakor... och klippa och klistra och blanda ihop paketen och komma på det innan det är försent (helst) och så ska allt sluta i att man gömmer undan allt så man knappt hittar dem själv :P

Jag har inte kommit till den sista biten ännu, men jag ska göra det nu. Jag vill ju inte sabba överraskningen när Han kommer hit och klapparna är framme! höhöhö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar