26 oktober 2010

Nytt skrivbord

Aahh, härliga känsla! Ny skärm, nytt tangentbord, nya fläktar och diverse andra trevliga attribut som gjort mitt liv vid skrivbordet lite behagligare! Njuter en stund innan jag ska sova...

Att vara upptagen på kvällarna äter upp hela dagen tycker jag. Igår hade jag kör, jag får aldrig något gjort på måndagar. Idag var jag på matnat-sektionens höstmöte och det gjorde att jag inte hann med något ikväll heller (fast jag installerade två nya fläktar i burken, skärmen och installerade nytt OS =) När man vill så kan man. När man sitter här så funderar man på hur mycket tid kvällsaktiviteter äter. Speciellt när det håller på till kl 21.

Kalle tog med Pite-palt hem idag. Massor av Pite-palt. Det är vad jag kommer leva på i en vecka nu. Och stekfläsk. Och smör. Det kan jag nog gilla ett tag. Några tuggor kanske... =P

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar