2 oktober 2010

Sinatra och kurslitteratur

Redan nu tar jag mig tid att förbereda mig för veckan som kommer. Jag var tvungen att välja musiken med största försiktighet. Det slutade i att jag valde Sinatra. Men nu tänker ni till och kommer på att det finns fler som heter Sinatra än Frank. Hans dotter är också musiker, hon heter Nancy och är lika grym som sin far. Så det fick bli en blandning av dessa underbara röster.

Till detta läses diskret matematik och linjär algebra. Det gäller ju att ligga steget före... (fast ändå haltar man efter i problemlösningen...)
Day by Day
Im falling more in love with you
And day by day
My love seems to grow

There isn't any end to my devotion

It's deeper, dear, by far than any ocean


I find that day by day
You're making all my dreams come true
So come what may
I want you to know I'm yours alone
And I'm in love to this day
As we go through the years
Day by day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar