22 april 2009

En till dygnförvränging

Hade min näst sista pianolektion idag (igår - för mig är det fortfarande Tisdag den 21 april 2009) och den gick bra, skönt att veta att jag kommer vara hemma hela veckan och kunna öva varje dag så att jag är förberedd till sista lektionen. Tråkigt att jag inte kommer ha henne igen... Funderar på vad jag ska hitta på för present - kanske en låt som viktor sa? Ska fundera på det.. Kanske kan knåpa ihop något =)

Efter lektionen åkte jag till the hood och satt och virkade med Vi, Ka och Ma. Det var jättemysigt... och ingen Ka utan lite TV-spel såklart ;D Pizza och hyrfilm på det, "blindness", hyfsad film, tänkvärd liksom, men den hade sina brister som jag inte kan förlåta... Tänk er att ett helt samhälle blir utan syn, och hur det skulle vara att leva i det samhället MED syn. Se hur alla trevar sig fram och inte kan hjälpa sig själva... Blev jobbigt i början med karantän och sånt crap men i slutet var den jättefin =)

Jaha, Nu är det alltså onsdag. Arbetsförmedlingen idag. Kanske kan få ett jobb? Vet inte... Sen blir det Alvida för hela slanten! Äntligen!Fan... måste sova. Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar