25 september 2010

kugga dugga ugha ugha!!

Först höll jag på att börja grina, sedan började jag fnissa och nu kan jag inte sluta skratta! Det är andra gången jag kuggar sista duggan på en kurs. Fördelen denna gång är att man får skriva omdugga. Och klarar man inte omduggan DÅ får man skriva tenta. Så jag failar inte epical i alla fall. Det är bara en liten fail. Helt beroende på slarvfel och att jag inte kan plus och minus. Vilken bra matematiker man är! Men lite rookie är väl tillåtet att vara tills man börjar med fourieranalysen ;) Jag vill inte kugga tentor, det brukar aldrig hända heller eftersom man då får en vecka utan schema innan provet. Lite bättre än detta då vi hade sista lektionen i förrgår. Repetition - vad är det, liksom?

*andas ut* Ikväll är det fest och det ska bli riktigt kul! Känner att jag förtjänar att roa mig lite efter att ha hållt huvudet kallt genom hela denna vecka =) Ryggen pajade i tisdags och den gör fortfarande ont, jag har fått bättre grepp om diskret matten, linjär algebra är kul och grunken är snaaaart över. Får vänta en månad till nästa prov bara.

I morgon ska jag simma. SKÖNT!

Nu väntas lunch med Kalle!

1 kommentar:

  1. Jag har kommit fram till att omtentor är positivt, då lär man sig allting mycket bättre än alla andra! Jag tror att det gäller samma sak för omduggor. :)

    SvaraRadera