10 september 2008

En till lektion

Förkyld och jävlig. Skrev en liten historia om en trasig person som bli räddad ur ett låst garage. Jag undrar vad jag menade. Jag satt i solen en stund i går. Solen gjorde mig gott. Idag är det molnigt igen. Depp, depp, depp. Johnny Depp. Ska nog kolla på en kick-ass-film sen, det passar mig att kolla på massa film just nu. Varm och skönt nerbäddad under två täcken och fyra kuddar bakom mig och massa gosedjur och massa snorigt papper runt omkring mig. Svaret på det problemet är godis om du vill veta. Köpte en påse naturgodis och åt upp det på vägen hem, jag visste att det skulle bli så och därför köpte jag solroskärnor som backup-plan. Jag är smart. Jag vet när jag inte kan kontrollera mig själv. Så jag undviker sådana situationer, men när det gäller godis så skiter jag fullständigt i självkontroll. Jag äter bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar