29 september 2008

En till tjejkväll

Igår träffade jag Malin, Karro, Natta, Karin, Matilda och Magdalena. Det var asgott med tacos och hur skoj som helst med rappakalja!! HAHA 13 fruar lät som en väldigt intressant film i alla fall....

Sedan drog vi igång galenskaparna och jag förvandlades till en Zombie på grund av killarna som våldgästade tjejkvällen. Jag stirrade intensivt på TV-rutan medan filmen rullade och när de andra skrattade åt "pappa flytta inte in till Köln" så deckade jag i soffan i rummet intill. Klockan var kanske tolv... men jag var helt slut.

Jag vaknade 06.30 av att halsen gjorde ont och jag kunde inte andas ordentligt. När jag passade på att gå på toa upptäckte jag att jag somnat med tanpong och linser vilket jag helst undviker om jag kan. Resultatet blev i alla fall att mina nya fina trosor blev blodfläckade (och dessutom lyckades jag göra samma misstag igen med ytterligare ett par av mina nya fina...).

Sedan åkte jag tåget till Örebro och somnade lite. Väl där satt jag och läste bok tills min buss hem kom. När jag kom hem kom jag på att jag måste äta, men hann bara ta en banan på de 20 minuter jag hade innan jag var tvungen att sätta mig på bussen tillbaka in till stan med utbytt bagage - mattegrejorna! Så med en banan som energi hade jag mattelektion om sinusekvationer. Inte särskilt intressant. How ever, efter det köpte jag mera piller för min hals (ibumetin är det enda som funkar o.O) och sedan fördrev jag tiden tills bussen gick hem igen med att driva runt på stan och hittade ett litet sy-set till mig.

Väl hemma fick jag middag i magen av Selina och sedan gav jag mig av till mitt hem garaget för en lugn kväll för mig själv... och här sitter jag. Och fan va skönt det är att veta att jag inte måste göra något speciellt i morgon. Jag ska inte åka någon stans. Bara vara hemma och hjälpa pappa med lite papper. Haha, pappas papper XD lol



Träffade en man på bussen hem. Han undrade om han fick sitta bredvid madame och jag sa javisst. och så pratade vi om teknikprylar och han tittade tveksamt på sin 3310 när jag förklarade alla funktioner i min W890i... Han hade inte ens en dator stackaren... Och så försökte han smickra mig med franska när han sa "absolut madmosielle (eller hur det stavas XD) " på franska när jag ursäktande bad honom att flytta på sig när jag skulle gå av bussen. Mumlade något om att jag skulle bestiga berg i min everest-jacka också... Rolig gubbe... hehehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar