15 september 2008

En till läxa lärd

Jag skrev någon gång om hur ont det gör att falla och hur skönt det känns att bli fångad. I lördags blev jag inte fångad. Jag föll bara pladask och vips så är man helt seriös med att inte dricka en droppe alkohol förrän jag får en djävligt bra anledning till det. (Finns det någon bra anledning till att dricka alkohol över huvud taget egentligen - dricker man bara "för att" så är det ju inte en särskilt vettig anledning när någon frågar varför saker blir som de blir pga alkohol.)

Tack och lov gjorde jag inget dumt, och inga blackouts heller. *pust*

Det är inte lätt att veta vad man ska skriva i.... Jag har tänkt och funderat länge... Jag skriver inte att... Det är bara väldigt, väldigt svårt... Jag har bara mina egna erfarenheter - och det blev onekligen inte dumt.

Tack för att du ger mig anledning att skriva direkt från mitt hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar