6 mars 2009

En till månad

Nu är det fjärde månaden utan jobb. Surt att jag hade jobbet i handen men släppte det för något som var för bra för att vara sant, vilket det faktiskt var också. Men sånt är livet. Sen är det ju fredag också, så då är det helt enkelt lite lättare att vara glad.

Måste tacka Julia för samtalet häromdan, det var så skönt att få prata med dig om allt och inget... Jag var redan upplyft av min produktiva dag som jag haft (enligt mig), men att just du ringde var som grädden på moset.

På kvällen fick jag chansen att smita undan lite igen, och jag tog den. Till the takvåning och bästa vännerna ever! Det var så dumt att vi inte hittade scartkablarna så vi inte kunde koppla in dvd'n. Men ändå satt vi och mös till 2½ men, sex and the city, the mentalist och något annat skumt som gick på tv. Cola och chips såklart... Sedan satt vi uppe till kl 03.30 och läste om sveriges kungar på internet. Jag måste ta reda på mer... få lite guts att fråga mamma om det... spänningen är oliiiidlig :)

Ja, och sen var det det här med fredag. Fredag kommer efter torsdag och innan lördag. Och jag är glad för att jag kommer ha precis den personen som jag vill ha här hos mig ikväll... inatt...

Nu ska jag få tiden att gå fort. Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar