29 mars 2009

Ett till brev

Igår gjorde jag högskoleprovet och det gick jättebra, känns jättebra och jag är väldigt nyfiken på vilket resultat jag kommer få. Sedan tillbringade jag kvällen hos syrran och hennes mans inflyttningsfest =) Det var jättekul och sexpartyt var verkligen lyckat! Lite beställningar blev det ju... helt oskyldiga, jag lovar! ;)

Sedan en skön dag med K... Och lite blå himmel... och jättetråkigt att han skulle åka hem ikväll... Sov på bussen till Öret och sedan gick jag upp till Mimmi och CC för att döda tiden tills bussen hem gick. Poker blev det och så lite robotläsning på bussen hem. Sedan tömde jag postlådan och fick se att mitt betygsdokument från Komvux hade kommit :) Jag blev glad, och lite upprymd. Det var dock så många brev att jag inte kollade igenom alla på en gång....

När jag kom in så hittade jag ytterligare 2 brev till mig varav ett jag hade väntat på - nämligen ett utdrag från polisen så jag kan jobba som vikarie. Det andra brevet var från Lithells - och gissa vad? Jag kommer tillbaka! Korvfabriken forever! (eller hur alvida??;) Så sommarjobbet är spikat! Det känns så underbart!

Nu kommer jag nog kunna släppa alla mina jobbiga känslor, för nu vet jag att det kommer ordna sig =D

Peace out

3 kommentarer:

  1. underbart? UNDERBART??!!! Det är ju fruktansvärt =P --alvida

    SvaraRadera
  2. en gång lithellsare. Alltid lithellsare xD

    SvaraRadera
  3. betyder det att det blir mer korv till folket?

    jag tycker du köper fler super hamburgare så vi kan ha mer grill kvällar i sommar =)
    Dela på kostnader såklart

    men mer superburgare av gigantisk storlek till alla de små barnen!!!

    SvaraRadera