22 oktober 2009

Helg

Nu är det helg. Nu har jag tentat mina två första kurser och det känns bra. Two to go innan jag får ta julledigt =D

Darling I'm killed
I'm in a puddle on the floor
Waiting for you to return

Tomorrow never dies - Sheryl Crow är väldigt rolig att lära sig. Enkel och snygg. Härligt att kunna spela piano och lära sig nya låtar bara så där :D Ibland är jag jätteglad för att jag gick estet helt enkelt. Annars hade jag inte kunnat detta nu. Den går typ på gitarr också, men jag får helt enkelt kramp i fingrarna av att böja dem så onaturligt =P Så jag hänger mig åt pianot i stället. Tryggt och bra...

En annan kick-ass bondlåt är ju Another way to die med Alicia Keyes. Inte lika piano-vänlig men helt klart öron-vänlig =)

Someone that you think
That you can trust is just another way to die...

Tänk er en 007-Kondom ~ Med rätt att döda.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar