16 oktober 2009

Tentaplugg

Alltså, fattar inte att jag ens går ut på bloggen när jag vet hur lite tid det är kvar till tentan. Men på något sätt har jag varit mystiskt lugn hela tiden, som om jag vet att jag kommer klara den. Det kanske är så att det faktiskt har fastnat saker från föreläsningarna och jag kanske inte helt desperat måste lära mig hela boken utantill! Men antagligen har jag ju fel och kommer kugga. Men så pessimistisk kan jag ju inte vara! Skärpning!

Jag har lärt mig massor på den tiden jag faktiskt har pluggat. Och matten sitter ju redan i ryggraden typ...

Mamma och lillebror kommer och hälsar på på lördag. De har fortfarande inte sett hur jag bor och det känns som om jag har bott här en evighet (det ser i alla fall ut som det på hur stökigt det har blivit)...

Jag har haft en jobbig vecka, hittills. Men nu känns det faktiskt jävligt bra. Kan inte vara lyckligare tror jag. Kalle är världens bästa pojkvän och det vi har tagit oss igenom kan inte beskrivas som en dans på rosor direkt. Men fan va bra vi är. Vi är bäst tillsammans och jag älskar honom helt obeskrivligt underbart och oändligt mycket!

Nu ska jag tillbaka till plugget. Lite genetik skulle nog kunna sitta bättre =)
Kramkram på er alla

1 kommentar:

  1. ja det var på tiden att du skrev! =P men du är ju duktig i linköping så man får väl ha lite överenseende. kram på dig och skriv oftare. saknar min vän --alvida

    SvaraRadera