26 oktober 2009

Hemma....?

Känns konstigt att åka bort och säga - hemmmmaaa - när man kommer hem hit till korridoren. Det känns liksom inte riktigt som hemma.. det skulle göra det om K alltid följde med upp. Om vi bodde tillsammans på samma ställe. Men så är inte fallet. Jag hoppas att det kommer kunna bli så snart.

I morgon börjar Kemi och Fysik, känns bra. Schemat är också bra. Lite slappt, men jag kommer nog behöva alla hål till att plugga på. Jag ska lägga ned den tid som behövs för att jag ska känna mig hyfsat lugn inför tentan. Så att jag känner - Jag kan klara det här. Utan att tveka.

Och nu är det dags att åka till skolan. Höstvädret är väldigt omysigt och kallt, men förhoppningsvis är det varmt och skönt i skolan =) Kramkram

1 kommentar:

  1. Jag har alltid ansett att hemma är där man känner sig tryggast, där man är säker och kan vara sig själv.

    där det känns bäst att vara helt enkelt

    SvaraRadera