13 mars 2008

En till resa

I morgon flyger jag till Polen.
Innan jag åker så vill jag säga till alla nära och kära att ni betyder otroligt mycket för mig.

De senaste dagarna har jag gått runt till alla mina kompisar och stöttat dem och gett dem lite goda ord att komma ihåg medan jag är borta... det är viktigt att ALLA vet det... Alla runt mig gör mitt liv så innehålssrikt och nu känns det som om jag tar farväl av alla.... =(

Landar i Katowice 14.15 lokal tid. Det första jag ska göra är att leta upp vykort och köpa frimärken. Det är en trevlig liten ritual att skicka vykort till alla där hemma som går miste om så mycket :P

Men det är inte för att skryta med att jag får uppleva en massa, utan för att jag vill att ni ska veta att jag tänker på er!

På min bilddagbok dyker det nog upp lite bilder och dagbok från resan. Utvalda stycken såklart, allt kan man ju inte avslöja;)

Men mycket är inte bra att hålla för sig själv heller... hur som helst - I'll be back on monday!

Tänk på mig! =)

2 kommentarer:

  1. jag tänker på dig linda =)

    och det är bra, annars skulle du inte finnas och det skulle suga, du är bra person som gör en glad.

    ha det bra i pålen, kramar

    SvaraRadera
  2. Jag har tänk på dig hela helgen.

    Du får uppleva så mycket. Jag är faktiskt lite avundsjuk på dig...

    SvaraRadera