28 mars 2008

En till lägenhet of doom

Jag skulle så gärna flytta dit. Det finns egentligen inget som rent hindrar mig. MEN. Jag har ingen aning om vad jag ska göra till hösten. Söka fler jobb såklart. Jag ska nog slänga iväg lite ansökningar här och var i sverige också men fastighetsmäklare-utbildningen börjar inte på KTH förrns i vår... så det blir liksom ett uppehåll hur jag än gör då jag måste ha en egen lägenhet.

Den stora frågan är ju då om det är vettigt att KÖPA en lägenhet när jag lika gärna skulle kunna hyra en och slippa allt krångel kring ett köp? Då kan jag liksom bara säga upp den och dra sen när jag har något bättre att göra än att sitta i närke och mögla liksom... Resa till exempel. Vad mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Mycket mycket.

Jag vill ju läsa matte också på komvux så jag har matte D också.. och så bli lärare.. gött det. på gymnasienivå. Engelska och matte tror jag... Varför ska jag då gå på kth? äh.. det är en fin skola. det är allt.

Och så har jag en finne i örat. Det gör ont. SÅ viktigt känns det här just nu. Bajs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar