25 mars 2008

Onanera Mera

Eller, alltså, jag menar, KOMMENTERA mera såklart.. Det är så bra att få lite kritik och andra tankar som inslag här på bloggen. Jag måste då få göra några saker tydligare angående mitt förra inlägg.

Anonym Anonym sa...

linda, om du säger att det skulle vara skönt att bli av med vännerna så känner jag mig inte särskillt mycket värd.

Jag har ingen aning om vem som skrev detta. Det spelar egentligen ingen roll, det skulle kunna vara vilken som helst av alla mina vänner och bekanta. Jag skrev att jag ville bort från mitt liv, kanske genom att jobba som aupair - bort från vänner och familj. Det betyder absolut inte att de inte är värda något. Ni betyder allt för mig och jag skulle inte klara mig utan er!

Om jag inte hade alla vänner så skulle jag inte ha någon att skriva till när jag är borta, eller tänka på när jag längtar hem. Att vara borta ett tag kanske till och med skulle få mig att värdera er högre än någonsin och ta upp en ordentlig kontakt me er. Ingen är mindre värd. Så får ni absolut inte tro att jag tänker!

Och så vill jag tacka för den andra anonyma kommentaren med tips om hur jag skriva min musik. Jag har inte prövat ännu, men så fort jag får en stund så ska jag prova.

Jag har inget emot om ni är anonyma, ibland kan det till och med vara bäst att ni är det... Men ett namn då och då som säger att det inte bara är allvetande Aliens som läser min blogg är ju alltid lugnande =)

Kram på er alla där ute!

3 kommentarer:

  1. jaa du det var bara lilla jag

    SvaraRadera
  2. Jag var rädd att du inte skulle ta mina råd på allvar om du visste vem det var som gav dem.

    Lycka till.

    SvaraRadera
  3. jag är en all vetande alien, måste jag skriva att jag är anonym?

    på tal om musik.

    SKRIV!, det har ingen betydelse att det blir skit, skriv så mycket skit du kan så kan man senare plocka ihop och välja bitar som är bra.

    Ha alltid en penna och block i fickan och så fort du ser eller tittar på något, eller hör någon annans musik!
    som får dig att känna nått, skrev precis vad du känner, skriv de orden som använder för att beskriva vad du känner.

    Försök mindre, gör bara, eller ät glass

    SvaraRadera