29 mars 2008

En till tråkdag

jag luktar illa. jag har inget att göra. jag kan inte spela piano. jag kan inte spela gitarr. jag har förstört min datormus. det är grått ljus ute så jag vill inte fota. jag kan inte fixa håret. jag smakar konstigt i munnen. jag vill träffa kompisar. jag vågar inte ge mig ut bland folk. jag vill duscha men jag får inte förrns kl 7 ikväll. jag känner mig nere. jag är ensam hemma. ingen musik låter bra. inga tankar får min uppåt. förutom kanske att det är körlsaget ikväll. jag kan inte ta i något så jag kan inte möblera om vilket är en syssla jag brukar föra mig med när jag har tråkigt. usch vilken tråkdag.

Men sådan måste man ju få ha då och då. Det är inte ofta det är så här extremt. Jag skyller på min bror så länge. Det blir bra.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar