11 augusti 2009

ARGH!

Det blir inte alltid som man vill. Till å börja med kommer jag inte ha något vardagsrum - i alla fall inte ett eget. Det blir ett korridorrum och jag sitter i detta nu och väntar på kontraktet så jag kan komma i hamn med det.

Den andra saken som inte riktigt blev som jag hade tänkt var tydligen en weekend i sthlm som jag inte hade någon koll på och nu blev en väldigt speciell person putt för att jag inte kunde följa med längre. Men jag tycker att vi kan ses lite mer villkorslöst och göra det lite enklare för oss att vara vänner än att hänga upp oss på evenemang varje gång vi ses =) Det är ju så soft att bara sitta och prata med dig (eller ja, lyssna för min del, som det oftast blir :P) Du är guld värd tjejen och jag tycker inte om att göra dig besviken.

Igår var jag ute och provsprang med mina nya skor - ordinarie pris var 1400 men jag köpte de för 900 så det är mina första värstingskor - och de dyraste jag någonsin ägt trots att det var på en outlet jag köpte dem! Mamma och jag irrade runt i solna lite och jag hade tydligen mer energi än henne, och det brukade vara tvärtom! (men säg det inte högt)

Det drar ihop sig till min tjugonde födelsedag och mina förväntningar är låga - det känns inte så ballt att fylla 20... Skulle egentligen vilja ha en lien gathering hemma hos mig, får se hur jag gör med det - lite kort varsel kanske XD Men det är nog en dålig vana som jag har... Ska bestämma mig ikväll dock.

1 kommentar:

  1. nej man behöver inte göra så stor sak av att träffas men nu har det varit så för mig de senaste helgerna och veckorna har varit fullspäckade med annat. så i brist på tid och när jag ändå ska göra de här "stora" sakerna så tänkte jag varför inte bjuda med någon så underbar som linda, som jag saknar. men klart som fan man blir putt när någon man räknat med drar sig ur, skulle inte du bli det? men det är ju inte världens undergång nu är jag här iaf så tji för dig =P

    SvaraRadera