27 augusti 2009

Dötid

Dödtiden i början är väl det enda som känns sådär - dock tror jag att den är nödvändig för att man ska få tid att tänka, och umgås med kompisar. Hade varit riktigt tufft om vi fått lektioner från 8-17 varje dag (det kommer senare). Fram till första tentan har jag lektioner i snitt 4 h/dag och det är verkligen inte mycket begärt att bara räkna ett par timmar på egen hand varje dag.

Bioplaner har jag ju såklart. Gi-Joe går som student bio nu och det är ju billigt och bra, speciellt bra då jag har sovmorgon majoriteten av veckodagarna just nu. District 9 har jag redan bokat biljetter till på lördag så om jag spelar mina kort rätt kan det bli två filmer denna vecka! Amazing! =D

Såg Inglourious Basterds i fredags med Míriel och CC. Den ska jag också se igen tillsammans med K. Den var jävligt bra faktiskt. Trots att jag var helt skakis efteråt och var på gränsen till att börja må illa så har den blivit bättre och bättre ju mer jag har fått smälta den och när jag ser den nästa gång kommer jag kunna njuta mer av den än vad jag gjorde först. Var lite tveksam till hur jag skulle känna inför Tarantinos verk, men nu vet jag. Masterpiece! =D

Jaha, nehe, Nu ska jag fortsätta med mitt Mafia Wars nörderi och sedan ägna mig åt lite lekar tillsammans med de andra nollorna från basåret =D Svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar