19 augusti 2009

Milkshake is the Sh...

Idag fick jag ett mail från Linnea som sa att jag inte behöver sjunga för de andra beslutsfattande personerna i kören utan är antagen på Hans omdöme - Det känns fantastiskt!

Och jag slog Viktor för typ den enda gula bilen i hela stan idag!

Jag har shoppat lite också... Inte att förglömma! Två härliga tjocka tröjor blev det, varav en jag hittade på herravdelningen på H&M. Viktor och jag kom dock överens om att det inte finns någon herravdelning på H&M för de har så feminina kläder där - Jag såg ett par skitsnygga byxor som jag skulle kunna tänka mig där! (märk att jag aldrig ser något jag är intresserad av på tjejernas) ...

I morgon blir det en tur till stan igen... Ska hämta ut lite foton som jag har framkallat för att sätta upp på väggen i mitt nya rum! Om det är varmt ska jag köpa en milkshake... En stor milkshake... Mmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar