13 augusti 2009

Borde komma på något nytt nu

Ja, jag körde med En till väldigt länge, men jag känner att det inte är aktuellt längre. Så jag har lämnat det. Men vad ska den heta nu? Har funderat på "Jag vill" eller "This is MY world BIATCH" men inget har riktigt satt sig ordentligt. Och jag vill inte köra på min spedonym Olivia för det känns så trist. Jag kanske skulle ta efter webbadressen? Brutala sanningar *smakar på orden*. En blogg om allt och ingenting som händer, helst de brutala delarna som man måste få ur sig men även de där härliga ögonblicken som man vill hålla kvar vid.

Har ett sånt ögonblick som skedde häromdagen. Det regnade. Det åskade. Fönstret stod på vid gavel och jag låg där i Dina armar och kände den fuktiga luften mot kroppen och hörde hur regnet bara vräkte ner bara någon meter ifrån oss. Det fanns inget annat än Vi och regnet. Du höll kvar mig trots att du så gott som sov, ligg hos mig, sa du. Och jag ville vila där, så nära, så nära. Med regnet, och huden, och känslan av Oss.

Brutala sanningar.

*smakar igen*

Jo, det är nog den rätta känslan som jag söker. Brutalt och oskyldigt - efter som det är sant - eller? Kommer fortsätta att lägga upp texter och sånt som jag skriver allteftersom, texter - noveller/dikter - alltså.

Snart ska jag provsjunga för en kör här i Linköping. Den första av tre. Kammarkör denna gång. Får se om det känns rätt :P

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar