30 augusti 2009

LiU kondomen - Expanding reality

Nu är allt igång. Söndagsplugget känns redan som en vana och i morgon börjar biologin. Har kommit en bra bit i matten men längtar efter att komma upp lite i nivån - C och D kurserna längtar jag efter att repetera men sen får det vara nog med gammalt.

På tisdag får jag hämta nyckeln. I morgon är jag schemalagd från 8 till 21 så jag hinner ändå inte åka förbi och kolla om den har kommit in ännu. Så på tisdag får det bli. Jag har ingen aning om hur det ser ut där jag ska bo... Eller vilka jag ska bo med. Har haft en underbar vecka här med K men jag saknar ju såklart mina egna saker. Mina instrument...

I morgon börjar också kören! Det är därför jag är upptagen så länge på kvällen. Jag får hitta något hål i schemat och plugga matten då. Sen får vi se hur mycket biologi jag måste hinna med. Spännande. Studentlivet har tagit mig!

På torsdag är det fin-sittning också med basårsnollan och det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar