1 september 2009

Kör, korridor och korvstoppning

Kören igår var skitrolig! Detta kommer bli det bästa året i mitt liv! Massa sköna tjejer och massa konserter och resor. Vi ska vara värdar åt tre stycken finska körer som kommer och hälsar på i september och sedan ska vi göra en jätte-konsert med dem så just nu sjunger vi bara finska och estländska sånger. Det är... finskt!

Åkte och hämtade nyckeln till korridoren direkt efter första lektionen idag och åkte dit och kollade. Mitt omdöme är - Över förväntan! Badrummet var jättefräscht och rummet känns stort och luftigt. Dessutom träffade jag den andra tjejen i korridoren och fick en pratstund med henne också. Det är vi och massa killar så vi måste ju hålla ihop! =)

Ja sen är det det där med korvstoppning - det är vad jag känner inför biologin. Massa kunskap som jag faktiskt inte finner jätteintressant. Det är ju liksom livet det handlar om och det är ju kul såklart, så i en viss utsträckning kommer jag kunna ha roligt med ämnet också. Jag vet bara inte om det är något för mig... Speciellt när de trycker på med massor av överkurs på universitetet som jag egentligen inte behöver veta. Jag vill bara ha det så enkelt som möjligt så jag inte missuppfattar något. Lärare i biologi? Nej tack. Varför tycker folk att det är så roligt med biologi? Jaja... Vi får väl se vart det leder. Jag bränner inga broar ännu.

Volkswagen kondomen - Think small

1 kommentar:

  1. känns kind of awesome =)

    minus biologi, vet inte varför.
    Det borde vara intresant, eller det är nog det egentlgein, MEN DET ÄR FÖR JÄVLIGT TRÅKIGT ATT HA LEKTIONER OM!

    Liten Viktor, Over and out

    SvaraRadera