14 oktober 2008

En till härlig dag

Vaknade och hade inte ont i halsen idag. Wohoo! Positivt. Efter lunch satte jag mig på bussen till Bettan och så fick jag rida ut i skogen, det var roligt att sitta upp på hästryggen igen. Det var allt för länge sen och jag trivs där.

I morgon blir det matte och Finding Neverland. Sen råkade jag ju få låna en skiva med Wall-E på men den får jag inte se ensam har jag hört, så jag får hålla mig i skinnet tills "någon" är i närheten...

Jag har kollat runt lite efter en backdrop på 3x2m att ha för garageporten och det enda prisalternativet jag har hittat har legat på 2999:-, vilket jag inte är så överförtjust i. Då målar jag hellre månen själv på ett svart lakan och hänger upp. Seriöst, vart kan man hitta ett företag som gör stora tryck på stora tyger för små pengar? Hjälp!

Det kommer bli riktigt ballt när det är klart för just nu är det bara ett stort täcke med massor av små läskiga gula gubb-huvuden på och man blir inte precis imponerad av det motivet... snarare vettskrämd! Nåja. Tills vidare för att inte frysa om nätterna. Nu ska jag sova. Varmt och skönt är det i alla fall.

God Natt världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar