6 oktober 2008

En till tangent

Idag har jag känns mig duktig, överlägsen, snäll och omtänksam. Mammig och systerlig och lite slö såklart. De sämre egenskaperna jag har visat är ignorans och kanske just den där överlägsenheten fick mig att bli lite dryg, men det var nog bara jag som märkte att jag hade känslan en stund. Hoppas jag...

Jag har tryckt på tangenter, tittat på kurvor och räknat med tangens. Om och om igen...

Om och om igen....

Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

Repeat it.

Best of you...

I've got another confession to make
I'm your fool
Everyone's got their chains to break
Holdin' you

Om och om igen...

Hur många gånger?
Så många gånger det krävs
Hur länge kan det pågå?
Så länge du andas och vill ha mer
Kommer det alltid fungera?
Så länge du låter det vara


I've got another confession to make... As long as life last I will give you the best, the best, the best, the best of me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar