23 maj 2009

En till fest

Jag var på inflyttningsfest igår =) Det var jätteroligt att träffa bettan, cissi, viktor, jere (och hans familj) och det var roligt att mina värdar kunde följa med dit också. Det slutade i att jag träffade sjukt mycket nya människor - till exempel mina egna grannar!! =O Lite otippat, men ändå - bor intee alla granne med varandra här i byn?

Fan va pointless det känns att skriva här, men när jag inte har min egna dator att skriva på så får det här blir min "strippade" dagbok. Lite smått och gott om allt och inget. Här har ni en av de jag fick möta igår. Eller, ja. Båda faktiskt :) Dedära grabbarna, robert, emelie, calin och jag satt uppe till typ kl 5 i morse då det var ljust ute... Kändes smått komiskt att gå och lägga mig när jag brukar gå hemifrån på mornarna i veckan.

Sova är skönt. Drömmar är härligt våta. Önskar jag kunde få drömma samma sak igen... Få känna samma varma känsla av en kyss, som om den var verklig... men vad tomt det blev.. jag gick vilse. Det skulle bara ta en stund sen var du borta. Vem var du ens? Jag kände inte igen dig... Men vad skönt det var när vi fick vara tillsammans. Jag ville aldrig släppa dig... Och när jag vaknade ur drömmen ville jag somna igen så jag kunde få känns känslan igen. Men då kom jag på att det är ju så jag känner hela tiden - Jag vill aldrig släppa dig. Jag kommer inte släppa dig.

1 kommentar:

  1. Festen ägde!
    jag hade det jätteroligt
    kommer nästan ihåg hälften av det som hände tror jag :P

    jag tänker börja skriva mer i min blogg tror jag, bara så att folk, man vill ska veta kan hålla sig uppdaterade =)

    SvaraRadera