19 maj 2009

Ett till simkort!

Äntligen har jag fått tillbaka mitt nummer på mobilen! Två veckor och en dag tog det innan jag fick det... Borde ringa och be dem betala kortet åt mig eftersom det tog sådan jävla tid! ARHG!!

Cyklade 2 mil idag och fick behandling hos herr sjukgymnast :) Det var väldigt skönt, det både knakade och brakade och så har jag, på uppdrag av nämnda Herrn, lokaliserat Voltaren-tabletterna i hushållet.

Mycket bullshit här märker jag ^^ Men gillar ni inte det så behöver ni inte läsa =P
Nu är det dags för kväll. Klockan är sju och här sitter jag helt jättetrött.... Har någon en bra idé på hur jag kan mörklägga mitt stora fönster? Har en filt hängandes på gardinstången just nu men den täcker inte hela och släpper igenom en hem del ljus.... Jobbigt när man ska sova tidigt!!!

Nä nu ÄR det dags för kväll! =) Hejpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar