12 maj 2009

Ett till erbjudande

haha! Jag fick jobbet på USÖ också! Snacka om revanch! Men fick också veta att jag bara skulle jobba 75% där så det vart ju mycket bättre med korvfabriken eftersom jag redan har börjat jobba där och dessutom kommmer jobba kvar hela sommaren.

Annars inte mycket nytt... Förutom att jag jobbar med alla de där läskiga tanterna som ni har hört talas om på frabiken. ALLA jobbar på mitt skift och jag får inte byta förrns sommarjobbarna kommer! Men som jag sa förut när ämnet diskuterades: Jag överlever. Mina radiokåpor funkar nu också så jag kan ju faktiskt stå och digga P3 hela dagarna och inte umgås för mycket med the ladies - ni vet ju det där om att man blir som man umgås - jag är livrädd för att vara social över huvud taget på jobbet.

Snart kommer forhoppningsvis mina bovärdar hem, jag funderar på att köpa falukorv till kvällsmat... Men det finns ju lite annat men vi får se.. jaja.

Nu är tisdagen nästan avklarad och det innebär att det bara är tre jobbdagar kvar tills... Ja,*mystisk sago-berättar-röst*, det får ni veta nästa gång. Kramkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar