25 maj 2009

En till flytt

Jag har en nervositet i magen... Den gör lite ont ibland... Skickade nyss iväg ett mail till en tjej som vill hyra ut sin etta, och igår skickade jag ett till en som vill hyra ut sitt gårdshus á la lägenhetsstandard - senare på kvällen ringde hon och sa att jag gärna får komma och kolla på den och jag vill så gärna åka dit! Jag hoppas hoppas hoppas att jag kan åka och få lite visningar, kanske bara över dan, typ nästa helg eller så.

Min skjuts blev sjukskriven för resten av veckan idag... Dumt tycker jag. För nu var jag tvungen att byta skift mitt på dagen och fick bara 6 timmars jobb idag. Och det betyder också att jag måste gå upp jättetidigt på mornarna i två veckor till om jag ska byta tillbaka till det andra skiftet nästa vecka. Och jag som knappt pallade förra veckan när det var morgonskift! -_-'

You better lose yourself in the music
The moment - You own it, you better never let it go
You only get one shot, do not miss your chance to blow
This opportunity comes once in a lifetime

Fick en liten flashback - och tro det eller ej - jag har haft en eminem-period i mitt liv XD Visste ni det?

1 kommentar:

  1. ALLA har någon gång i sitt liv haft en eminemperiod =P --alvida

    SvaraRadera