5 maj 2009

En till dum fan

Ja ibland är man bra dum! Och för er som undrar vill jag inte prata om det - helst bara glömma (och tydligen är jag väldigt bra på det...)

Inga svar, inga svar, inga svar... Jag blir tokig!! Vet inte om jag har jobb någonstans men jag trodde att korvfabriken var spikad men nu vet jag inte - det är Alvidas fel, du bara frågar massa saker när jag går runt i min härliga värld av ovetande och tror att allt är bra och så sabbas allt -_-' Men jag antar att det är dags med ett uppvaknande.

Fick resultatet från högskoleprovet i brevlådan häromdagen också. 1.3 (!) blev det och jag var en av 2776 st som fick det.... för att få 2.0 kunde man ha 109/122 och jag hade 82/122 - dock stämmer det inte överens med mina egna anteckningar på provet då jag fick 86 rätt... men vafan, jag kan ha gjort fel, jag vet att jag var stressad när jag skrev över reslutaten. Men det gick ju mycket bättre än förra gången och det är ju kul =) Kommer nog inte göra det igen nu... möjligtvis om jag verkligen verkligen verkligen vill komma in på något speciellt program, men inte "bara för att".

Well, well, nu ska jag ut med Tindra och promenixa i regnet ^^' Hurra!

1 kommentar: