6 maj 2009

En till promand i regnet

Ja, Tindra är inte överförtjust i regn måste jag ju säga, hon vill bara gå hem igen men jag kämpar på en bit i alla fall tills hon nästan lyckas dra sig ur halsbandet, DÅ vänder jag hemåt ^^ Efter att ha spelat igenom Peggle en gång (Sök och installera - det är svinkul!), ätit lunch och gått ut med tindra har jag slut på idéer för idag... Jag vet att jag har lite sysslor att göra åt pappa men jag vill inte >.<

Tänkte att - varför åker jag inte med pappa till Kumla efter lunchen?- och precis när jag kommer på att "det borde jag göra" så var det försent!! ARGH! Då hade jag ju kunnat åka till hallsberg och hämta grejerna från sexpartyt, som kom för länge sen, och åka förbi miriel på vägen hem och hämta mobilen...

ÅÅÅHHHH jag blir GALEN!!! Mitt huvud stänger ju AV bit för bit när jag inte använder det, inte ens i situationer som faktiskt kräver att man gör det så funkar det inte -_-' Hjärngymnastik!!! Jaha. Bajs bajs bajs. Jag vill inte. Kom hit och rädda mig någon!!!!! (jag drömmer om en speciell person som skulle göra det men jag vet att det inte kommer hända och jag krymper lite inombords för att jag vet det)

Alvida, Jossan, Míriel, Viktor, vem som helst! Karro, Malin!!! RRRRAAAAAUUUUUGGGHHHH!!!!!!! *Vrålar och blir till HULKEN!!!! Slår vilt omkring mig och* ... nej vänta lite... hulken????? Vaf*n!?!?!? Nä nu lägger jag av. Jag mår fint. Jag låååvar, ska bara hitta något att göra och helt plötsligt belv jag sugen på att skriva en historia om någon som tar sig i nackskinnet och visar världen vad den tål!

Vänta bara!!!! Jag ska allt visa dig din grymma, orättvisa och lömska värld!!! *hytter med näven* När jag är klar med dig kommer DU ångra dig - INTE jag.

*pekar fuck you och lämnar scenen*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar