6 maj 2008

En till dröm

Jag drömde att jag fick lust att kissa på en massa saker på en flygplanstoalett samtidigt som det var en massa folk som stod på kö utanför. För att det skulle gå lite fortare att träffa rätt fick jag en penis. Men det såg inte ut som en penis... Hur som helst. Det var en dröm.

Försov mig tack vare den drömmen, så det blev inget cyklande till skolan idag. Det vägde jag upp med en massa städande och mattepluggande (Tack Robin, du är bäst!). Men allra mest städande tror jag. För i morgon kommer fotografen och jag tror att huset kommer upp på internet och i tidningen på Fredag... Sorgligt, men sant. Två hus till salu samtidigt - vilken satsning nu när räntorna är som de är. Och så är vi nöjda med värderingen av huset också, så med lite fina annonser kan nog budgivningen bli till vår belåtenhet också =)

Jag är nöjd med min dag. En dusch bara, sen ska jag sova gott i porrbelysningen sominredarna tyckte passade bra vid min säng... kanske det är den som gjorde att jag drömde som jag gjorde O_O - - - Jag undrar vad jag kommer drömma inatt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar