11 maj 2008

En till match

Var barnvakt igår. När barnet sov bjöd jag hem några nära och kära. Danny the dog är en bra film. Den har allt som jag tycker är bra: Coola slagsmålscener, pianon, kärlek, snusk och en väldigt djup fråga om mänsklighet vs. djur. Den filmen tittades det på i alla fall. Sedan skjutsade jag hem varenda kotte. Sedan sov jag gott och länge. Dock visste jag att "barnet" skulle vakna tidigt, och det gjorde det också :P

Vi bestämde oss för att gå på bio. Syrran och hennes man kom över och käkade pankakor med oss innan vi åkte in till staden. Där skildes vi åt: Jag och bror till bion, de andra tu till O'Learys' för att se matchen. Nice. Horton är en bra film. Stort plus för alla konstida djur och för att det finns med ett emo-kid =D

Nu ska jag, livsnjutaren, avnjuta en grillad måltid med familjen. Sen blire läsning av Jack. En bra bok för övrigt. Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar