26 april 2008

En till audition

Egentligen blir det inte en till, utan den blir faktiskt av. Men i morgon i stället. En enda bara =)

Vad gör jag om jag går vidare? Om jag får komma tillbaka i veckan? Ledigt en dag är ju inte så farligt, men ledigt från jobbet i sommar är farligt. Inget Irland i höst är otänkbart. Alltså går jag inte längre än jag kommer i morgon eller i veckan. Sen drar jag mig ur. OM jag går vidare.

Vad gör jag om jag inte går vidare? I'll stick to da plan.. Go to Dublin. Stay away from home.

Vilken underbar dag det har varit. Har haft så roligt och träffat så mycket roligt folk. Även om det bara blev en massa köande av hela dagen så var allt värt varenda minut i folksamlingarna. Fint sällskap från första till sista timman på dagen och nu är det dags att sova. Och sjunga lite grann för mig själv... nu i ro... slumra in...

2 kommentarer:

  1. Du bloggar så bra, så intressant Linda! du är härmed min blogg guru!

    SvaraRadera
  2. Oj, tack för den fina utmärkelsen! =) En riktig pepp till att skriva mer!

    SvaraRadera