19 april 2008

En till flirt

Det bara bubblade av symbolik hela kvällen. Så många kärleksklishéer på samma kväll ger mig kväljningar. Några exempel:

Att som upptagen tjej flirta och dansa med andra killar än sin egen helt ovetande om att han står en bit bort och se precis varenda blick och rörelse.

Att som nybliven singel vara på samma hak som sitt ex och verkligen anstränga sig för att ha kul, men hindras an Ex'ets närvaro.

Att exet har en dålig fylla och åker ut - så att singeln kan leva livet utan hinder.

Att bli bjuden, men tacka nej. =)

Och invigningen av dansstängerna på klaras var ju värsta FAILen... dansarna hade aldeles för mycket kläder på sig och de väntade med att inviga tills efter tolvslaget... Att komma fram till stängerna var en kamp i sig, vilken jag gav upp så fort det blev en folkmassa runt dem... kollade på dansen bara, sen gick jag ut.

Nu är det bara två dagar kvar innan projarbetet ska vara inlämnat och idag ska jag inte göra ngt annat än att författa processen, i morgon analysen och sammanfattningen. SEN är jag äntligen klar! Puh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar